پایه پرچم ساحلی گرانولی

از مهم ترین ملزومات پرچم ساحلی، پایه پرچم ساحلی است که عمدتاً مدل گرانولی آن طرفداران بیشتری دارد، امروزه یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغات یک محصول یا کسب و کار استفاده از پرچم ساحلی است که این مدل از تبلیغ باعث برجسته شدن نوع کسب و کار شما نسبت به رقبا می شود و در چشم ها جلوه بهتری پیدا می کنید.

پایه های از جنس گرانولی معمولاً قیمت مناسب تری نسبت به مخزنی یا فلزی ایرانی و خارجی دارد و چیزی که می بینیم این است که در عموم استفاده از این پایه رایج تر از دیگر پایه های پرچم ساحلی است.

مشخصات پایه گرانولی چیست؟

پایه گرانولی ویژگی هایی دارد که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد در ادامه این ویژگی ها را برای شما لیست کرده ایم:

  • پایه گرانولی ضخامتی 35 میلی متری دارد.
  • ابعاداستاندارد این پایه ۳۵ * ۳۵ یا ۵۰ * ۵۰ می باشد.
  • وزن آن بین 8 تا 9 کیلوگرم می باشد و ب تغییر ابعاد اضافه و یا کم می شود.
1715698523215

چرا باید پرچم ساحلی با پایه گرانولی استفاده کنیم؟

گرانول از مواد پلیمری تولید می شود و به علت مقاومت بالا و انعطاف پذیری در اکثر صنایع معمولاً ترجیح داده می شود که از این پایه در زمان تولید پرچم ساحلی استفاده شود.

به علت مقاومت و کیفیت بالا پایه های گرانولی بسیار مناسب استفاده در محیط ها و فضاهای باز هستند. و در برابر باد و شرایط بد آب و هوا انعطاف پذیر

است. این محصول از انعطاف لاستیکی در برابر ضربه و حرارت برخوردار است.

ویژگی پایه گرانول ها

پایه پرچم ساحلی بدلیل کاربرد بالا در دو مدل فلزی و مخرنی تولید می‌گردد. هر کدام از این مدل‌های پایه پرچم، دارای قیمت و مشخصه فنی متفاوت هستند. زیبایی پایه پرچم در بهتر دیده شدن تبلیغات شما کمک کننده خواهد بود. تفاوت قیمت پرچم ساحلی مربوط به تفاوت پایه پرچم، وزن و جنس آن می‌باشد.

01
جنس پایه پرچم های اطلس پوش چیست؟
جنس این پایه ها از پلیمر درجه یک است.
02
ابعاد این پایه ها به چه شکل است؟
50×50 سانتی‌متر
03
ارتفاع کفی پایه ها چا اندازه است؟
5 سانتی‌متر
04
وزن پایه ها چند کیلو گرم است؟
12-15 کیلوگرم
05
رنگ بندی پایه ها
فقط در رنگ مشکی
754
تعداد خریداران این محصول
754
تعداد رضایتمندی ها

- برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع ، ضخامت و قیمت کفپوش لاستیکی پازلی ،پایه گرانول و سایر انواع کفپوش ورزشی مانند تاتامی و سایر محصولات با شماره های تماس مشاورین کارخانه که در سایت ذکر شده تماس حاصل فرمایید.