کفپوش های گرانول رولی

کفپوش گرانولی رولی از جدیدترین انواع کفپوش های لاستیکی مناسب باشگاه بدنسازی و سایر اماکن می باشد. در این نوشته به معرفی یکی از بهترین انواع کفپوش های لاستیکی می پردازیم که نصب آسان و استقامت و دوام بالایی دارد. گرانول رولی محصولی استاندارد و بسیار متراکم با کیفیت می باشد. این محصول به عنوان یکی از کفپوش های ورزشی استاندارد به نام کفپوش لاستیکی رولی یا کفپوش یکپارچه سالن ورزسی نیز نامیده می شود.

- کفپوش گرانولی رولی شرکت اطلس پوش در ضخامت و رنگ بندی های مختلف و زیبا تولید می شود. این کفپوش ها کاربردهای فراوانی در اماکن مختلف دارند. این نوع کفپوش گرانول که به شکل رولی تولید و عرضه می شود کاربردها و مزایای بسیاری به نسبت سایر انواع کفپوش ها دارد. زیبایی این محصول که به شکل یکپارچه، بدون شیار و به صورت چند رنگ تولید می شود باعث شده این کفپوش ها در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها و مکان های مختلف کاربرد فراوانی داشته باشد. در ادامه این مطلب به تفضیل به خصوصیات این محصول اشاره خواهیم کرد.

- مزایای کفپوش گرانولی رولی:

تراکم و استحکام بالا به نسبت مدلهای تایلی

امکان سفارش در ضخامت های 2 میل تا 25 میل

تنوع رنگ و طرح

طول عمر بالا بالای 10 سال

بهداشتی بودن و شستشوی راحت

قیمت مناسب با خرید از تولیدی

قابل رقابت با نمونه های کفپوش خارجی

- پروسه تولید:

ولید این محصول برای اولین بار در ایران توسط شرکت اطلس پوش با انتقال تکنولوژی روز دنیا انجام گردید. در تولید این مجصول از مواد اولیه با کیفیت و درجه 1 استفاده می گردد. تولید این محصول علاوه بر بی نیازی کشور از واردات به عنوان محصولی صادراتی قابلیت ارز آوری و صادرات را نیز ایجاد کرده است. کفپوش گرانول رولی اطلس کفپوش در زمانی کوتاه پس از تولید راه خود را برای صادرات به کشورهای اطراف ایران مانند عراق، قزاقستان، تاجیکستان و گرجستان باز کرده است.

- موارد استفاده کفپوش گرانولی رولی:

  • کفپوش غرفه و سالن نمایشگاه، مراکز خدماتی و مراکز تجاری
  • کاربرد در ساختمان سازی به عنوان عایق دیوارهای ساختمان و کف آن
  • زیرسازی فضاهای ورزشی مانند پیست دو میدانی و زمین تنیس
  • کفپوش سالن های ورزشی همچون والیبال، هندبال و بسکتبال
  • کفپوش صنعتی قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی

از کفپوش گرانولی رولی در اماکن بسیاری استفاده می شود. این محصول به عنوان کف پوش در کف باشگاه های ورزشی و سالن های بدنسازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این محصول در کارگاه های تولیدی ، مهد کودک ها ، کف سالن اجتماعات و کنفرانس نیز استفاده می شود. در زمینه های ساختمانی مانند ساخت ویلا و خانه سازی از این محصول به عنوان کفپوش یا عایق صدا یا عایق برق استفاده می شود. همچنین از کفپوش لاستیکی رولی برای کفسازی پیست تارتان و کفسازی سالن ورزشی چند منظوره نیز استفاده می گردد.                                                                                                               

- نکات خرید کفپوش گرانولی رولی:

یکی از مهمترین نکات در تهیه و خرید هر محصولی اطمینان از اصالت و کیفیت آن محصول است. خرید کفپوش گرانولی رولی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اطلس پوش یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید فوم و لاستیک در ایران می باشد. با خرید کفپوش گرانولی رولی از اطلس پوش ضمن اطمینان از کیفیت و اصالت محصول می توانید کفپوش گرانول رولی را با ارزان ترین قیمت نیز تهیه بفرمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید این محصول و سایر محصولات لاستیکی و فوم به صورت بی واسطه از تولید کننده با شماره های سایت اطلس پوش تماس حاصل فرمایید

01
کاربرد این محصول چیست؟
کف باشگاه بدنسازی - کفپوش نمایشگاه ، مرکز تجاری و مرکز خدماتی - فروشگاه ها و ادارات و بیمارستان ها و مراکز درمانی - استفاده به عنوان عایق کف ساختمان و دیوار ساختمان ها - زیر سازی فضای بازی کودکان و زیر مجموعه بازی پلی اتیلنی - زیر سازی سالنهای چند منظوره فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال - کفپوش اصطبل اسب و کانکس حمل حیوانات و دام - زیرسازی فضای باز پیست های تنیس، دو میدانی، موتور سواری، اتوموبیلرانی
02
قیمت کفپوش های گرانولی رولی:
قیمت کفپوش گرانول رولی بر اساس هر میلیمتر ۱ متر مربع کفپوش اضافه می شود. در حقیقت مبنای قیمت یک متر مربع کفپوش لاستیکی رولی با ضخامت یک میلی متر است. به ازای هر ۱ میلی متر ضخامت اضافه قیمت اضافه میگردد. همچنین تنوع رنگی و برخی رنگ های روشن و خاص قیمت بیشتری به نسبت رنگ های پایه مانند رنگ مشکی دارند. تولید این محصول در ایران و بر اساس استاندارد و کیفیت روز دنیا صورت می گیرد. قیمت کفپوش رولی لاستیکی در مقایسه با نمونه های ترک ، چینی و اروپایی بسیار مناسب و کیفیت قابل مقایسه و در بسیاری موارد بسیار بالاتر است.
03
ایا این کفپوش ها قابلیت شست و شو دارند؟
بله،کفپوش گرانولی باشگاهی به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن است. به دلیل عدم وجود شیار امکان شستشو و تمیز کردن این کفپوش ها به راحتی وجود دارد.
04
این محصول در چه رنگ هایی تولید میشود؟
شرکت اطلس پوش کفپوش های رولی را در رنگ های سیاه ، خاکستری، یشمی و اخرایی با ترکیب سایر رنگها به شما عزیزان عرضه میکند.
05
ضخامت این کفپوش ها به چه صورت است؟
۲ میلی متر تا ۲۰ میلی متر

پست مربوط به کفپوش های رولی را میتوانید در صفحه اینستاگرام اطلس کفپوش مشاهده کنید:

روی تصویر فوق کلیلک کرده و مستقیم به صفحه اینستاگرام اطلس کفپوش بروید.

1598
تعداد خریداران این محصول
1598
تعداد رضایتمندی ها

- برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع ، ضخامت و قیمت کفپوش لاستیکی پازلی ،پایه گرانول و سایر انواع کفپوش ورزشی مانند تاتامی و سایر محصولات با شماره های تماس مشاورین کارخانه که در سایت ذکر شده تماس حاصل فرمایید.